Moderní služby občanům

  • Zdigitalizujeme úřední procesy a odlehčíme tím občanům i úředníkům.
  • Vylepšíme informační servis pro občany tak, aby měli snadný přístup k relevantním informacím ze svého okolí. Budeme například včas informovat o údržbě komunikací, aby se na ni mohli občané připravit. Dále také umožníme přihlášení k odběru relevantních zpráv z úředních desek městských částí i magistrátu. Je na občanovi, zda chce být informován e-mailem, mobilní aplikací, sms či prostřednictvím RSS.
  • Zavedeme možnost objednat se na úřad na konkrétní čas.
  • Zavedeme a zveřejníme jasná, měřitelná kritéria kvality služeb občanům (např. průměrná délka stavebního řízení), podle kterých nastavíme systém odměňování úředníků.
  • Umožníme občanům hodnotit služby online a dávat podněty úředníkům a politikům.
Navrhni úpravu